Jdi na obsah Jdi na menu
 

CO A PROČ SVAČIT

11. 11. 2016

svacina.jpgSpousta lidí svačiny vynechává, což není pro hubnutí a udržování váhy zrovna ideální.
Pokud zařazujete mezi hlavními jídly svačinky, udržujete si tak stabilní hladinu cukru v krvi, která jinak při delších pauzách mezi jídly prudce kolísá a vyvolává tzv. vlčí hlad a chutě na sladké, kdy sníte na co přijdete a čokoládě budete hůře odolávat.
A které potraviny se ke svačině hodí?
Určitě nějaké komplexní sacharidy, např. vločky a celozrnné pečivo. Dále nesmíme zapomínat na bílkoviny, které nás udrží déle syté a bdělé (např. sýry do 30% tuku, libová šunka, šmakoun, tvarohová pomazánka, vejce apod.)
Pak samozřejmě i nějaké zdravé tuky, např. ve formě oříšků nebo semínek.
A chybět by rozhodně neměla také zelenina nebo trochu ovoce.
Takže svačte, budete hubnout nebo si držet váhu mnohem snáz. Pokud si nevíte rady s množstvím živin ke svačině nebo s vyváženým jídelníčkem vůbec, kontaktujte mě do zpráv nebo na mail - ráda vám sestavím jídelníček na míru přímo pro vás.