Jdi na obsah Jdi na menu
 

Z mých článků na FB stránce...

Příspěvky

CO SE DĚJE S TĚLEM, KDYŽ DLOUHODOBĚ MÁLO JÍTE aneb JAK SI ZPOMALIT METABOLISMUS A PŘIVODIT ZDRAVOTNÍ PROBLÉMY

11. 11. 2016

Pokud jíte delší dobu méně, než vaše tělo nutně potřebuje (problém většiny mých klientek), dochází ke zpomalení spalování a ukládání zásob do tuků. Jak se to na těle projevuje?
 

 

PROČ VZNIKÁ JOJO - EFEKT?

11. 11. 2016

Lidské tělo má určitou potřebu energie, kterou si denně vezme, aby mohlo vůbec fungovat. Tomu se říká "hodnota bazálního metabolismu". I kdybychom celý den leželi, toto je nutné množství energie pro zachování životních funkcí.....

 

PROČ NEMŮŽETE ZHUBNOUT?

11. 11. 2016

Mohla by to být některá z těchto příčin:
1) Jíte příliš málo a vaše tělo si drží tuky jako rezervu - toto je nejčastější problém mých klientek
2) Jíte zdravě, celkem správné množství, ale skoro samá sacharidová jídla...

 

JAK ZABRÁNIT CHUTÍM A VLČÍMU HLADU

11. 11. 2016

Určitě to znáte, nemáte čas se pořádně nasnídat, přes den jste stále v letu a pak večer po návratu domů máte takový hlad, že byste snědli pecen chleba,krajáč mléka, mámu, tátu i děvečku s jetelem... (kdyby se někdo divil, jak jsem na to přišla, tak je to citace z Otesánka) :-).

 

KDY ZAČNOU BÝT BĚHEM HUBNUTÍ VIDĚT ZMĚNY?

11. 11. 2016

Jedna z nejčastějších otázek, které dostávám....
Bohužel, není na ni jednoznačná odpověď. Každé tělo je jiné, každý metabolismus je jiný, také genetika, věk, pohlaví a životní styl hrají důležitou roli.

 

CO A PROČ SVAČIT

11. 11. 2016

Spousta lidí svačiny vynechává, což není pro hubnutí a udržování váhy zrovna ideální.
Pokud zařazujete mezi hlavními jídly svačinky, udržujete si tak stabilní hladinu cukru v krvi, která jinak při delších pauzách mezi jídly prudce kolísá 

 

HLADOVĚNÍ VEDE K USAZOVÁNÍ TUKŮ V PASE

11. 11. 2016

Ne, nedělám si legraci.... Dlouhodobé omezování příjmu potravy vede k tomu, že se vám v oblasti břicha usadí tuk, kterého se právě hladověním snažíte zbavit.